تقویم وینکس






کلوپ دختران

اونها به بزرگی صفحه ی کامپیوتر شمان و من به دلایلی مجبور شدم کوچیکشون کنم.

راستی سفارش قبول میکنم.

برای تقویم به 12 عکس به انتخواب شما احتیاج دارم.

شرایطش هم اینه:گذاشتن لینک وبلاگم در وبلاگتون

همین.

بایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


نظرات شما عزیزان:

parnia
ساعت15:34---14 مرداد 1392
من اول استلا بعد بلوم بعد فلورا بعد موزا بعد تكنا و بعد ايشا را دوست دارم.ى
پاسخ:چه جالب منم همینطور


کیانا استلا
ساعت13:07---30 تير 1392
تقویم وینکس حرف نداشت
پاسخ:ما اینیم دیگه.راستی خواستی سفارش بده.خوشگل ترین لاینواین رو برات انتخواب میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: عکس ، وینکس ، ،

نوشته شده در 8 / 3 / 1392ساعت 16:57 توسط tia|



      قالب ساز آنلاین